Saturday, January 14, 2012

~ Zero Secret's of 2012 : Rahsia Kegembiraan My INVESTORS ..~!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Esok 15hb Januari maka dividen pertama untuk 2012 akan diperolehi oleh semua investor.. sangat sesuai bersempena cuti yang bakal menjelang..

Sebenarnya pelabur2 yang melabur dengan Golden Garden Group bukan sahaja melihat imbuhan dividen dan "gold trading" yang bila2 masa sahaja boleh mendapatkan rezeki tetapi sebenarnya terdapat satu lagi KELEBIHAN BESAR investment ini..

KELEBIHAN itu tentu sekali tarikh menerima dividen iaitu 15hb SETIAP BULAN.. saat ini di mana mungkin gaji2 sudah digunakan maka inilah duit yang mampu menyokong aktiviti tambahan pelabur2 seperti percutian , hiburan hujung minggu ataupun perkara2 penting seperti MEMBAYAR ROAD TAX mahupun menyimpan hasil dividen ini seperti Golden Zero..

Oleh itu dengan kadar harga emas dunia yang turun naik skrg amat menggembirakan pelabur2 baru dan pelabur2 lama yang telah menambah lot2 baru kerana "gold trading" mereka amat meriah dengan income.. ALhamdulillah..

Yuppp dengan harga satu share meningkat dari USD 0.80 kepada USD 0.85 maka seperti yang semua sedia maklum harga satu lot kini adalah RM2000.00..

Justeru apa tunggu lagi.. dengan pengukuhan tahun kewangan 2011 maka Golden Zero yang busy dengan urusan sebagai kaunselor n motivator akan terus membantu pelabur2 baru..

Apatah lagi dengan konsultant2 yang bernaung di bawah Golden Garden Group maka insyaAllah mereka akan membantu anda jika anda ada modal ribu2 dan mahu melihat duit itu "membiak".. (insyaAllah jika anda baca entry2 saya di bawah anda akan lebih faham.. n bila anda dah faham maka moga dibukakan hati anda untuk menghubungi saya dan saya akan membantu anda seperti mana pelabur2 terdahulu)..


akhirul kalam .. seLamat enjoy dengan dividen esok sementelah harga emas juga meningkat ..: GONG XI FA CAI di Tahun NAGA :)


No comments:

Post a Comment