Saturday, October 08, 2011

PeLaburan di ECMC : Jawapan segala persoalan oleh Golden Zero..


OriginaL Stories by : Mohd Azirul


Yezza bertemu Lagi.. pada entry kaLi ini saya akan memberitahu berkenaan semua yang anda ingin ketahui dengan konsep peLaburan ini yang mempunyai persamaaan dengan ASB cuma ASB dividennya SETAHUN SEKALI tapi di ECMC dividennya SEBULAN SEKALI.. Alhamdulillah..

Konsepnya mudah : Investment -> kita mula melabur dengan minima 1 lot yang bernilai RM1800 untuk satu lot.

Dengan setiap satu lot kita akan mendapat DIVIDEN BULANAN (nilaian harga semasa segram emas) BERDASARKAN LOT YANG DILABURKAN PADA SETIAP 15HB SETIAP BULAN..

Jika anda melabur 1 lot maka anda akan mendapat dividen 1g nilai emas setiap bulan..

Jika anda melabur 2 lot maka anda akan mendapat dividen 2g nilai emas setiap bulan..

Jika anda melabur 10 lot maka anda akan mendapat dividen 10g nilai emas setiap bulan..

DENGAN DIVIDEN INI ANDA JUGA BOLEH MENUKARNYA DENGAN MENGAMBIL “PHYSICAL GOLD” DENGAN BERAT 5G @ 10G @ 20G @ 50G @ 100G MENGIKUT KEMAMPUAN ANDA...

Sebaik sahaja anda mula melabur maka yang pasti anda akan mendapat dividen itu setiap bulan..

Namun sebagai pelabur di East Cape Corporation anda akan diberi satu akaun di web www.ecmc-corp.com untuk melakukan “gold trading” secara online. “Gold Trading” ini adalah tawaran bonus kepada pelabur untuk mendapatkan keuntungan harian sepertimana yang berlaku kepada ahli-ahli Golden Garden Group ini.

Untuk satu lot RM1800 anda akan mendapat modal di akaun sebanyak 960USD dimana modal ini akan anda gunakan untuk menjual beli emas secara online. Ia bukan melibatkan emas fizikal tetapi melibatkan keuntungan kerana kita membeli pada harga rendah dan menjual apabila harga naik.

Contoh Trading : Nilai emas pada jam 10pagi hari ini adalah 51USD segram maka dengan 960USD yang ada kita membeli sebanyak 10g emas itu.

(51USD x 10gram = 510USD) . Maka modal kita akan berkurangan dari 960USD kepada 450USD (960-510).

Pada jam 1 petang hari ini emas naik kepada 52USD segram maka kita boleh menjual emas itu kerana keuntungan sudah diperolehi kerana nilai emas yang dibeli sudah menjadi 520USD untuk 10 gram.

Maka kita akan mendapat keuntungan dengan cara berikut :

520USD (harga emas sekarang) 510USD (harga beli) = 10USD (keuntungan).

Keuntungan 10USD itu akan masuk ke akaun kita manakala 510USD tadi akan masuk kembali ke akaun modal untuk kita membeli emas apabila harga turun.

Urusniaga ini boleh dilakukan sebanyak mungkin dalam sehari dari Isnin sehingga Jumaat kerana urusniaga web akan ditutup setiap Sabtu dan Ahad mengikut waktu urusniaga Bursa Saham New York.

YANG PENTING DI SINI , ANDALAH YANG MENGAWAL JUAL BELI EMAS ANDA TANPA KAWALAN ORANG LAIN.

GOLDEN GARDEN GROUP PULA HANYA MENOLONG ANDA MENDAFTAR DAN KONSULTAN-KONSULTAN GOLDEN GARDEN GROUP AKAN MEMBANTU ANDA MENGUASAI URUSNIAGA YANG SUNGGUH MUDAH INI.

NAMUN JANGAN RISAU JIKA KITA TERLALU SIBUK MAKA AKAUN “GOLD TRADING” TIDAK AKAN MENGGANGGU APA-APA CUMA ADALAH RUGI JIKA TIDAK MENGGUNAKANNYA KERANA ITU ADALAH BONUS SEMASA KITA MENUNGGU DIVIDEN SETIAP 15HB.

SO JIKA ANDA ADA MODAL RIBU2 MAKA HUBUNGI MR.AZIRUL DI TALIAN 013-3958087 ATAU email di alamat ; alessandro_zero182@hotmail.com.

Jika ada konsultan Golden Garden Group yang tidak sibuk dengan kerjaya sebagai kaunselor , jurutera minyak , businessman , guru , pegawai telekomunikasi , ustazah dan jurutera mekanikal maka kami akan membantu anda untuk mula melabur dan merasai “pembiakan duit” secara bulanan dan bukannya tahunan.

InsyaAllah , nasib seseorang hanya mampu diubah oleh orang itu sendiri. Rezeki emas ini diciptakan untuk dikongsi..

1 comment:

  1. Apa pendapat ulama tentang urusniaga ni?..Harap penjelasan tuan..
    Semoga setiap rezeki yang kita makan halal dan bersih agar tiada titik hitam berbekas di hati.. InsyaAllah...

    ReplyDelete