Friday, October 07, 2011

Golden Garden Group : Ini Permulaan Anda

Golden Garden Group adalah satu kumpulan pelabur yang inovatif dalam pelaburan emas di mana kami menyertai system jual beli emas yang dikawal oleh diri sendiri mengikut akaun masing-masing setelah mula didaftarkan .

Kami adalah pelabur di East Cape Mining Corporation yang kini mengembangkan sayapnya ke seluruh dunia sebagai "public traded" bagi membolehkan penyenaraian di papan utama Bursa Saham New York menjelang 2015.

East Cape Mining Corporation Ltd beralamat di : 40 Bank Street Canary Wharf Level 18 40 Bank Street London E14 5NR United Kingdom

Pelabur dalam Golden Garden Group terdiri dari golongan professional dari pelbagai bidang yang mempunyai kerjaya tetap yang menjanjikan gaji yang membolehkan mereka memiliki apa yang mereka mahu.


Namun sebagai professional yang sentiasa berfikir maju ke hadapan tentu sekali kami mempunyai simpanan di dalam bank-bank untuk menjamin kehidupan kami di masa tua.

Menyimpan duit tidak menjadi masalah buat kami. Belasan malahan puluhan ribu di dalam akaun Amanah Saham Berhad (ASB) mahupun bank2 konvesional lain menjanjikan DIVIDEN yang akan diberi SETAHUN SEKALI.

Justeru inilah yang mahu dilakukan oleh kami di mana setelah melihat “founder” Golden Garden Group menceburi bidang pelaburan emas ini dan memberikan rezeki tambahan yang mampu membantu kami dalam melihat duit simpanan kami “membiak” dan bukannya hanya sekadar disimpan di dalam bank.

Yang pasti kami memilih pelaburan ini kerana pulangan dividen adalah pada setiap 15hb pada SETIAP BULAN dan bukannya SETAHUN SEKALI..

Golden Garden Group mempunyai konsultan-konsultan yang sedia menolong sekiranya anda berminat.

DIINGATKAN DI SINI BAHAWA DIVIDEN AKAN ANDA PEROLEHI PADA SETIAP BULAN ADALAH KERANA ANDA ADALAH PELABUR DI EAST CAPE MINING CORPORATION YANG MEMPUNYAI SIMPANAN EMAS FIZIKAL YANG BANYAK HASIL PERLOMBONGAN DI AFRIKA , EROPAH DAN KINI MEMBUKA LOMBONG BARU DI AUSTRALIA. (untuk maklumat lanjut layari www.ecmc-corp.com )..


Konsultan-konsultan akan memberi lebih kefahaman kepada anda berkenaan cara mendaftar dan menguruskan jual beli emas setiap hari semasa menunggu dividen yang akan automatic masuk ke dalam akaun pelaburan anda setiap bulan.

MUDAH??.. insyaAllah inilah pelaburan yang sesuai untuk kita semua yang mempunyai modal RIBU2.. jadi jika ada apa2 sila hubungi Mr. Azirul di talian 013-3958087 untuk mendaftar dan anda akan boleh terus menjual beli emas di samping mendapat dividen setiap bulan..

No comments:

Post a Comment