Saturday, October 08, 2011

Golden Garden : An ECMC Group of Investors

Golden Garden Group bukanlah satu kumpulan perniagaan kerana keuntungan yang diperolehi tidak akan dikongsi disebabkan setiap pelabur mempunyai akaun “trading” masing-masing dengan kata laluan yang hanya diketahui oleh pemilik akaun.

Yang akan dikongsi hanyalah “Bonus” yang menanti setiap ahli kumpulan apabila tiba masanya. Bonus tu Bonus la kan.. Dapat kita suka coz nama pun Bonus macam yang akan kakitangan kerajaan dapat bulan 12 ni.. :)

Tujuan utama penubuhan kumpulan penasihat ini adalah untuk membantu pelabur-pelabur baru memahami apa yang ditawarkan oleh pelaburan “gold trading” yang didaftarkan dengan syarikat perlombongan emas , East Cape Mining Corporation.

Setelah itu kita akan sama-sama membincangkan bilakah masa sesuai untuk membeli dan menjual emas yang kita beli secara online. Golden Garden Group juga satu kumpulan santai di mana kita semua berkawan dan membincangkan pelbagai isu semasa menunggu harga emas turun atau naik.

Satu persamaan lain yang utama dalam Golden Garden Group ini adalah mereka semua mengenali “founder” Group ini.

Prinsip Golden Garden Group adalah memberi panduan untuk bermula bagi mereka yang mempunyai duit simpanan RIBU2 dan mahu melihat duit mereka itu mendapat dividen setiap bulan.

Semua ini dilakukan hanya kerana mahu melabur duit yang ada seperti mana yang dilakukan oleh Golden Zero yang bukannya mahu berniaga.Cuma mahu menambah pendapatan yang dikawal oleh diri sendiri.

Oleh itu jika kawan2 atau anda mahu menyertai pelaburan ini sila hubungi saya ok. N bila saya FREE saya akan bagitaw anda berkenaan “Gold Trading” ini. Namun jika saya sibuk maka anda boleh pilih mana-mana rakan konsultan dalam Golden Garden Group ini.

Jika anda rasa ini yang anda cari maka inilah jalannya…InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment